Hocam %90 cezayı yazdı. Bu arada sizi durdurup sorması aslında iyi bir şey, eğer geçerli bir bahaneniz olsaydı sağlık problemi vb. gibi polisin insiyatifinde yazmayabilirdi. Birkaç güne E-devletten kontrol edebilirsiniz.