Hocam, lütfen yanlış anlamayın ama trafikte beklemek durumundayız ve bu durumdan oldukça rahatsızız. Biz de eşek değiliz; sonuçta hepimizin hayatında yetişmemiz gereken yerler, önemli randevular ve acil işler var. Umuyorum ki, gerekli önlemleri alarak bu tür durumlarla ilgili bir ceza almışsınızdır. Çünkü biz de insanız ve adil bir muamele bekliyoruz.
Ben zaten bu durumu normalleştirmiyorum. Evet hatalıyım kabul ediyorum. Zaten e-devlete yansımadığı için merak ettim. Belkide 1-2 saat içinde yansımıyordur. Bizlerde trafikte beklediğimiz günlerde emniyet şeridinden çakarlı araçlar sürüsüne bereket vızır vızır gidiyor. Hepimiz adil bir muamele bekliyoruz. Madem öyle ayda yılda bir haberlerde göstermek maksatlı çakarlı çevirmesi yapmasınlar. Her gün çevirsinler, cezai işlem uygulasınlar.