• 10-10-2024, 18:10:30
    #10
    Serbest piyasa! Bakan dedi...
    Bakanlığın müdahale yetkisi de yok! Bakan dedi...
    Olsa...

    Not: Kola almasa iyiymiş. Belki de adamlar kolayı boykot nedeni ile kola alana ürünlerini pahalı satıyorlardır.
  • 10-10-2024, 18:20:17
    #11
    Pahalıymış. Satış rakamı 200 Lirayı geçmemeliydi.
    200 bile fazla ama iyi bir yerden aldıysa 200-250 ideal olurdu.

    Paket yaptıran birinin içeceğe 3 kat para verip bu tarz dükkandan alması saçma bu arada.
    Yol üstünde bir marketten istediğini seçip alabilir.
  • 10-10-2024, 18:24:59
    #12
    bu yazıyı tavuk pilav ayran yerken okudum 125'e alıyordum 150 olmuş
  • 10-10-2024, 18:25:44
    #13
    Bağzı kişiler olanın üstünde fiyata satıyo yani bu Türkiye de normal bir durum oldu artık bir çok art niyetli fiyata satan insanlar var telefon kılıfı alacaktım girdiğim dükkanlar 100 TL ye satıyordu farklı renk istediğim için en son girdiğim yerde vardı ve aynısını 200 e satıyor bir hak varsa helal etmiyorum
  • 10-10-2024, 18:38:10
    #14
    AEE
    Üyeliği durduruldu
    Az önce yemeksepetinden 5-6 yere baktım 150 tl nin üstünde görmedim ve bunlar menü birde şaka gibi 430 tl acaba ne tuttu
  • 10-10-2024, 20:24:23
    #15
    Platin üye
    Bir daha almıyorsun, kirasını işçisinin maaşını odeyemeyip ya akillaniyor yada batıyor.
  • 10-10-2024, 20:35:17
    #16
    ÖzayDemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir daha almıyorsun, kirasını işçisinin maaşını odeyemeyip ya akillaniyor yada batıyor.
    haklısın ama istanbulda o kadar çok insan var ki dar alanda asıl mesele ondan kaynaklanıyor. sen almasan bile 5 yıl yetecek insan döngüsü oluyor. esnaf çok yalancı hatta dürüst olup normal satana kötü gözle bakıyorlar.

    @Rex; ben de 10 gün önce eve giderken pilav alayım dedim doldurmaya başlarken ne kadar dedim 200 dedi. tavuk olmayacak sadece pilav mı 200 dedim evet dedi kalsın dedim. enflasyon falan bir şeyler dedi ama ne dediğini tam anlayamadım kardeşim 2 kilo osmancık pirinç 80 90 lira ya bu kadar olur mu dedim yürüdüm gittim.
  • 10-10-2024, 20:37:27
    #17
    Platin üye
    dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısın ama istanbulda o kadar çok insan var ki dar alanda asıl mesele ondan kaynaklanıyor. sen almasan bile 5 yıl yetecek insan döngüsü oluyor. esnaf çok yalancı hatta dürüst olup normal satana kötü gözle bakıyorlar.
    Batar batar merak etme, sosyal medya çağındayız, ben bir yerin yorumlarını okumadan orada yemek yemiyorum.
  • 11-10-2024, 02:04:11
    #18
    Ben direkt almadan çıkardım. 3 pizza parasına tavuk pilav almışsınız.