haklısın ama istanbulda o kadar çok insan var ki dar alanda asıl mesele ondan kaynaklanıyor. sen almasan bile 5 yıl yetecek insan döngüsü oluyor. esnaf çok yalancı hatta dürüst olup normal satana kötü gözle bakıyorlar.
Batar batar merak etme, sosyal medya çağındayız, ben bir yerin yorumlarını okumadan orada yemek yemiyorum.