Bir daha almıyorsun, kirasını işçisinin maaşını odeyemeyip ya akillaniyor yada batıyor.
haklısın ama istanbulda o kadar çok insan var ki dar alanda asıl mesele ondan kaynaklanıyor. sen almasan bile 5 yıl yetecek insan döngüsü oluyor. esnaf çok yalancı hatta dürüst olup normal satana kötü gözle bakıyorlar.
@Rex; ben de 10 gün önce eve giderken pilav alayım dedim doldurmaya başlarken ne kadar dedim 200 dedi. tavuk olmayacak sadece pilav mı 200 dedim evet dedi kalsın dedim. enflasyon falan bir şeyler dedi ama ne dediğini tam anlayamadım kardeşim 2 kilo osmancık pirinç 80 90 lira ya bu kadar olur mu dedim yürüdüm gittim.