Serbest piyasa! Bakan dedi...
Bakanlığın müdahale yetkisi de yok! Bakan dedi...
Olsa...

Not: Kola almasa iyiymiş. Belki de adamlar kolayı boykot nedeni ile kola alana ürünlerini pahalı satıyorlardır.