Bağzı kişiler olanın üstünde fiyata satıyo yani bu Türkiye de normal bir durum oldu artık bir çok art niyetli fiyata satan insanlar var telefon kılıfı alacaktım girdiğim dükkanlar 100 TL ye satıyordu farklı renk istediğim için en son girdiğim yerde vardı ve aynısını 200 e satıyor bir hak varsa helal etmiyorum