Pahalıymış. Satış rakamı 200 Lirayı geçmemeliydi.
200 bile fazla ama iyi bir yerden aldıysa 200-250 ideal olurdu.

Paket yaptıran birinin içeceğe 3 kat para verip bu tarz dükkandan alması saçma bu arada.
Yol üstünde bir marketten istediğini seçip alabilir.