• 31-07-2009, 20:16:02
    #1
    saat 18:08 de, taksim istiklalin girişindeki, üstünde r10 t-shrit ü olan üyemiz kimdi acaba? r10 t-shirtünü görünce dikkatimi çekti
  • 31-07-2009, 20:20:31
    #2
    Üyeliği durduruldu
    KahvaLti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saat 18:08 de, taksim istiklalin girişindeki, üstünde r10 t-shrit ü olan üyemiz kimdi acaba? r10 t-shirtünü görünce dikkatimi çekti

    gidip tanıssaydın ya askerdeyken çarşıda 53 plakalı araba görünce önune atlamıstım
  • 31-07-2009, 20:23:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ben!deeermişim
  • 31-07-2009, 20:23:19
    #4
    düşünmedim değil nedeyecektim adama? selam hocam, ben r10.net ten kahvalti, sen kimsinmi adamında yanında 1-2 arkadaşı vardı galiba, ortamı bozmayayım dedim
  • 31-07-2009, 20:39:08
    #5
    Üyeliği durduruldu
    altında da kot pantolon var mıydı
  • 31-07-2009, 20:42:10
    #6
    ona bakmadım sadece r10 t-shirtü vardı, meydanın ordaydı yani meydana çıkarken, polislerin durduğu alanın biraz açığındaydı koca beyoğlunda başka r10 t-shirtü giyen olduğunu sanmıyorum
  • 31-07-2009, 20:51:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    kusura bakma da seninki de saçmalık gidip sormaya utandın mı yoksa
  • 31-07-2009, 20:55:05
    #8
    yok ya ne utanacam ani oldu zaten bir an farkettim, kardeşim ve kuzenimde vardı, kardeşimde gösterdi sonra yürümeye devam edildi falan, bende dönüp gitmedim, zaten aklımada gelmedi acaba kim falan diye konuşurken dedim yanımdakilere, saate bakayımda, eve gidince forumda sorarım
  • 31-07-2009, 21:11:31
    #9
    Şey gibi, Herhangi bir anadolu takımının tribününe gidip kendi tuttuğun takım forması giyen adam gibi.