Konu
saat 18.00 de taksimde istiklal girişindeki üye
31-07-2009, 20:16:02
#1
KahvaLti
saat 18:08 de, taksim istiklalin girişindeki, üstünde r10 t-shrit ü olan üyemiz kimdi acaba?
r10 t-shirtünü görünce dikkatimi çekti