Konu
saat 18.00 de taksimde istiklal girişindeki üye
31-07-2009, 20:42:10
#6
KahvaLti
ona bakmadım
sadece r10 t-shirtü vardı, meydanın ordaydı yani meydana çıkarken, polislerin durduğu alanın biraz açığındaydı
koca beyoğlunda başka r10 t-shirtü giyen olduğunu sanmıyorum