KahvaLti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saat 18:08 de, taksim istiklalin girişindeki, üstünde r10 t-shrit ü olan üyemiz kimdi acaba? r10 t-shirtünü görünce dikkatimi çekti

gidip tanıssaydın ya askerdeyken çarşıda 53 plakalı araba görünce önune atlamıstım