Konu
saat 18.00 de taksimde istiklal girişindeki üye
31-07-2009, 20:23:19
#4
KahvaLti
düşünmedim değil
nedeyecektim adama? selam hocam, ben r10.net ten kahvalti, sen kimsinmi
adamında yanında 1-2 arkadaşı vardı galiba, ortamı bozmayayım dedim