yok ya ne utanacam ani oldu zaten bir an farkettim, kardeşim ve kuzenimde vardı, kardeşimde gösterdi sonra yürümeye devam edildi falan, bende dönüp gitmedim, zaten aklımada gelmedi acaba kim falan diye konuşurken dedim yanımdakilere, saate bakayımda, eve gidince forumda sorarım