yok ya ne utanacam

ani oldu zaten

bir an farkettim, kardeşim ve kuzenimde vardı, kardeşimde gösterdi

sonra yürümeye devam edildi falan, bende dönüp gitmedim, zaten aklımada gelmedi

acaba kim falan diye konuşurken dedim yanımdakilere, saate bakayımda, eve gidince forumda sorarım