• 27-01-2009, 11:59:38
    #19
    Üyeliği durduruldu
    çok acı bir fotograf
  • 27-01-2009, 13:35:37
    #20
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    et edebildiğin kadar ben İslam düşmanı değilim İslam'ı yozlaştırmaya çalışanlara karşıyım bu arada bu konu eski bir konudur.
    islamı nerden öğrendin, 1 kere adam gibi sohbet dinlendin mi de yozlaştırmaya çalışıyorlar diyorsun hiç mi yarın ahireti düşünmüyorsun?ağzından peygamber efendimiz hakkında da bir şeyler duysak keşke.
    islam karşıtı insanlar her eyleminde atamızı karıştırıyorlar ben amaçlarının hak dinimizden bizi soğutmak olduğunu ve amaçları uğruna büyük atatürkü kullandıklarını düşünüyorum. ve sizde buna kanıyorsunuz. eğer ahirete inanıyorsanız yarın hesap gününde onunda elinde olmadan alet olduğu bu eylemlerden sorumlu olacağını düşünmek gerek.

    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her mesajında İslam düşmanı olduğunu belli ediyorsun.
    Atamızı kullanma bari, dış düşmanlardan değil senin gibi iç militanlardan kurtulmak lazım.
    Konuyu report ettim, resmen bölücülük yapıyorsun.
    katılıyorum.
  • 27-01-2009, 13:58:55
    #21
    Misafir
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her mesajında İslam düşmanı olduğunu belli ediyorsun.
    Atamızı kullanma bari, dış düşmanlardan değil senin gibi iç militanlardan kurtulmak lazım.
    Konuyu report ettim, resmen bölücülük yapıyorsun.
    17-03-2007 tarihinden beri bölücülük değilde forumda sorunsuz dururken bu günden itibarenmi bölücülük sayılıyor. Bunu anlamış değilim. Zaten bölücü bir resim olmuş olsa şimdiye kadar 50 kere silinirdi. Yada sizin düşüncelerinize ters olduğu için size göremi bölücü oluyor. Başbakan hazretleri 3 çocuk isteyip nüfusu artırmaya çalışıyor. İleri yatırım yapıyor bazı şeyleri normal göstermek için. Son yıllarda yapılmaya çalışılan, oluşturulmaya çalışılan şeyleri göremiyorsanız kafanızın içindeki sarığı çıkarın.


    b4nN3dX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    islamı nerden öğrendin, 1 kere adam gibi sohbet dinlendin mi de yozlaştırmaya çalışıyorlar diyorsun hiç mi yarın ahireti düşünmüyorsun?ağzından peygamber efendimiz hakkında da bir şeyler duysak keşke.
    islam karşıtı insanlar her eyleminde atamızı karıştırıyorlar ben amaçlarının hak dinimizden bizi soğutmak olduğunu ve amaçları uğruna büyük atatürkü kullandıklarını düşünüyorum. ve sizde buna kanıyorsunuz. eğer ahirete inanıyorsanız yarın hesap gününde onunda elinde olmadan alet olduğu bu eylemlerden sorumlu olacağını düşünmek gerek.
    İslamı, dini görevlerini yerine getirmek için ibadet eden masum insanların duygularını sömürüp, bunu silah olarak kullananlardan öğrendim b4nN3dX. Belki sen böyle düşünmüyorsun fakat Cuma namazından çıkan insanlar gidipte içinde onlarca aydın bulunan bir oteli tekbir getirip yakabiliyorsa bunun adı insanlık değildir. Bunun adı dinde değildir. Bunun adı yobazlıktır. Cem'in söylediği gibi dinle yobazlığı birbirinden ayırmak lazım.
  • 27-01-2009, 14:16:10
    #22
    Child adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17-03-2007 tarihinden beri bölücülük değilde forumda sorunsuz dururken bu günden itibarenmi bölücülük sayılıyor. Bunu anlamış değilim. Zaten bölücü bir resim olmuş olsa şimdiye kadar 50 kere silinirdi. Yada sizin düşüncelerinize ters olduğu için size göremi bölücü oluyor. Başbakan hazretleri 3 çocuk isteyip nüfusu artırmaya çalışıyor. İleri yatırım yapıyor bazı şeyleri normal göstermek için. Son yıllarda yapılmaya çalışılan, oluşturulmaya çalışılan şeyleri göremiyorsanız kafanızın içindeki sarığı çıkarın.
    İslamı, dini görevlerini yerine getirmek için ibadet eden masum insanların duygularını sömürüp, bunu silah olarak kullananlardan öğrendim b4nN3dX. Belki sen böyle düşünmüyorsun fakat Cuma namazından çıkan insanlar gidipte içinde onlarca aydın bulunan bir oteli tekbir getirip yakabiliyorsa bunun adı insanlık değildir. Bunun adı dinde değildir. Bunun adı yobazlıktır. Cem'in söylediği gibi dinle yobazlığı birbirinden ayırmak lazım.
    bunu yapanların bırakın dinini, insanlığını sorgulamak gerek. biz geeçn yıllarda kutsal ezanın yasaklanmaya calısıldığını türkçe okundurduğunu biliyoruz. şimdi de daha muhazafakar bir ortam yürütülmeye calısıldığını görüyoruz yani tüm iktidarlar bir şekilde kullanmış istisnasız ve su an meclisteki bir parti de baktı laiklik işe yaramıyor çarşaflı kardeşlerimize rozet taktı al işte alakası olmayan insanın yaptığı şey bu dinin kullanılmasının daniskası, umrumda değil benim ama örnek olarak söyleyeceğim obama yeminini kutsal kitabına karşı yaptı sonra kiliseye gitti duasını etti en medeni toplum diye görülen yerde herkes gıpta ile baktı başkanına ama türkiyede hoşgeldin şehr-i ramazan dedi diye partiye kapatma davası açılıyor ne kadar komik değil mi.
  • 27-01-2009, 14:35:48
    #23
    Misafir
    b4nN3dX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu yapanların bırakın dinini, insanlığını sorgulamak gerek. biz geeçn yıllarda kutsal ezanın yasaklanmaya calısıldığını türkçe okundurduğunu biliyoruz. şimdi de daha muhazafakar bir ortam yürütülmeye calısıldığını görüyoruz yani tüm iktidarlar bir şekilde kullanmış istisnasız ve su an meclisteki bir parti de baktı laiklik işe yaramıyor çarşaflı kardeşlerimize rozet taktı al işte alakası olmayan insanın yaptığı şey bu dinin kullanılmasının daniskası, umrumda değil benim ama örnek olarak söyleyeceğim obama yeminini kutsal kitabına karşı yaptı sonra kiliseye gitti duasını etti en medeni toplum diye görülen yerde herkes gıpta ile baktı başkanına ama türkiyede hoşgeldin şehr-i ramazan dedi diye partiye kapatma davası açılıyor ne kadar komik değil mi.
    Ezan'ın yasaklanabileceği hiç aklına yatıyormu? Benim yatmıyor. Yasaklanamazda. Birilerinin canı sıkılıyor. Ülke tartışmasız kalmasın diye ara ara dürtüklüyor. İnsanların kafasında sorunlar, konuşacak boş şeyler bulmazlarsa zaman geçiremezler. İnsanlar yine konuşacak birşey bulamazlarsa futboldan malzeme çıkarıyorlar. Son zamanlarda hiç sol bir parti başa geçmedi. Akparti'den öncesi de sağcı partiler. DSP'nin zaten sol tarafı kalmadı. İsmindeki sol kısmını sağ yapmaları gerektiğine inanıyorum. Parti kapatma olayı kısmı için yazdığın satırın kulak duyumu olduğunu düşünüyorum.
  • 27-01-2009, 14:51:48
    #24
    Üyeliği durduruldu
    cok güzel bi fotograf gercekten herseyi anlatıyor
  • 27-01-2009, 14:54:16
    #25
    Neyi anlatıyor diyen ...... arkadaşlar. Çıktısını alın büyültün, duvara asın, lütfen ölene kadar bakın. Anlayana kadar çıkmayın evden.
  • 27-01-2009, 18:39:45
    #26
    fotografı göremiyorum.....
  • 27-01-2009, 18:51:52
    #27
    Fotoğraf görünmüyor. Merak ettim