bunu yapanların bırakın dinini, insanlığını sorgulamak gerek. biz geeçn yıllarda kutsal ezanın yasaklanmaya calısıldığını türkçe okundurduğunu biliyoruz. şimdi de daha muhazafakar bir ortam yürütülmeye calısıldığını görüyoruz yani tüm iktidarlar bir şekilde kullanmış istisnasız ve su an meclisteki bir parti de baktı laiklik işe yaramıyor çarşaflı kardeşlerimize rozet taktı al işte alakası olmayan insanın yaptığı şey bu dinin kullanılmasının daniskası, umrumda değil benim ama örnek olarak söyleyeceğim obama yeminini kutsal kitabına karşı yaptı sonra kiliseye gitti duasını etti en medeni toplum diye görülen yerde herkes gıpta ile baktı başkanına ama türkiyede hoşgeldin şehr-i ramazan dedi diye partiye kapatma davası açılıyor ne kadar komik değil mi.
Ezan'ın yasaklanabileceği hiç aklına yatıyormu? Benim yatmıyor. Yasaklanamazda. Birilerinin canı sıkılıyor. Ülke tartışmasız kalmasın diye ara ara dürtüklüyor. İnsanların kafasında sorunlar, konuşacak boş şeyler bulmazlarsa zaman geçiremezler. İnsanlar yine konuşacak birşey bulamazlarsa futboldan malzeme çıkarıyorlar. Son zamanlarda hiç sol bir parti başa geçmedi. Akparti'den öncesi de sağcı partiler. DSP'nin zaten sol tarafı kalmadı. İsmindeki sol kısmını sağ yapmaları gerektiğine inanıyorum. Parti kapatma olayı kısmı için yazdığın satırın kulak duyumu olduğunu düşünüyorum.