• 27-01-2009, 00:31:21
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    b4nN3dX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz türkler tarihin en şerefli milletiyiz, geçmişini unutup bu şekilde düşünenlere ben acıyorum
    katılıyorum..
  • 27-01-2009, 10:10:11
    #11
    ne yani sakallılar atatürkü sevmiyor anıtını yıkıyor fakat gölgesi orda kalıyor ? bumudur şimdi siyaset oluyor.
  • 27-01-2009, 10:15:29
    #12
    Cumhuriyeti tehlikede gördüğüm için böyle bir resim eklemiştim zamanında ve halen arkasındayım bu resmin
  • 27-01-2009, 10:28:31
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Ne var resimde. bence gayet güzel. Atatürk'ün heykelini yıksanız da manen kendisini asla yıkamazsınız anlamında. sonuna kadar doğru. +rep cem'e.
  • 27-01-2009, 10:34:52
    #14
    Tüm sakallılar düşman değil ama, düşman olanların çoğu sakallı.
    Gidin biraz yakın tarihinizi okuyun, Atatürk'ün büstü hiç yıkılmış mı, yıkanlar kimmiş? Büstü yıkanın amacı nedir?
  • 27-01-2009, 11:26:28
    #15
    paylaşımın için teşekkürler, resim gerçekten çok anlamlı
  • 27-01-2009, 11:29:05
    #16
    bence olayın siyasete dönüşür bir yanı yok, her sakallı Atatürk'e düşmanmı diyerek bir savunma yapılamaz ne resim nede biz öyle birşey söylemiyoruz ancak resim herşeyi gayet açık anlatıyor
  • 27-01-2009, 11:53:13
    #17
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cumhuriyeti tehlikede gördüğüm için böyle bir resim eklemiştim zamanında ve halen arkasındayım bu resmin
    Her mesajında İslam düşmanı olduğunu belli ediyorsun.
    Atamızı kullanma bari, dış düşmanlardan değil senin gibi iç militanlardan kurtulmak lazım.

    Konuyu report ettim, resmen bölücülük yapıyorsun.
  • 27-01-2009, 11:54:08
    #18
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her mesajında İslam düşmanı olduğunu belli ediyorsun.
    Atamızı kullanma bari, dış düşmanlardan değil senin gibi iç militanlardan kurtulmak lazım.
    Konuyu report ettim, resmen bölücülük yapıyorsun.
    et edebildiğin kadar ben İslam düşmanı değilim İslam'ı yozlaştırmaya çalışanlara karşıyım bu arada bu konu eski bir konudur.