Her mesajında İslam düşmanı olduğunu belli ediyorsun.
Atamızı kullanma bari, dış düşmanlardan değil senin gibi iç militanlardan kurtulmak lazım.
Konuyu report ettim, resmen bölücülük yapıyorsun.
sen herkonuya böle muhalefet olmazsan(herkonudan kastımı cok iyi biliyorsun)rahat edemiyorsun sanırım..insanların düşüncelerini yobazlıkla,militanlıkla v.s v.s ile teşbih yapman senın nekadar cok film izlediğini ve bir okadarda konuyu bağdaştıracak yapıda olmadığını gösteriyor.
bide şu konuyu report ettim şimdi banlanacaksın(banlamak için senin reportunu bekliyorlardı zaten şş çaktırma

)muhabbetın yokmu beni öldürecek..!
arkadaşlarımızdan biri kafanızın içindeki sarığı çıkarın demiş, gayetde güzel söylemiş.. sende dahil çıkarın o sarıkları
yukarıdaki birçok arkadaşıma katılıyorum..onlarında dediği gibi resim herşeyi gayet açık

bi şekilde anlatmış..