Siz niye burada birbirinizi yiyorsunuz ? Gidin oyunuzu kullanın , anlatın fikrinizi zikrinizi kendi hüvviyetinize göre hür iradenizle kullanacağınız sandığa.. (:
Kırmayın birbirinizi , insan ekmek yediği kapıyı kirletmez , resimle filan da ne İslam kirlenir ne Cumhuriyet ne Türkiye Cumhuriyeti ne de Aziz Türk Mustafa Kemal ATATÜRK.
Boşu boşuna kafa yoruyorsunuz , az kaldı işte seçime..