Her mesajında İslam düşmanı olduğunu belli ediyorsun.
Atamızı kullanma bari, dış düşmanlardan değil senin gibi iç militanlardan kurtulmak lazım.
Konuyu report ettim, resmen bölücülük yapıyorsun.
et edebildiğin kadar ben İslam düşmanı değilim İslam'ı yozlaştırmaya çalışanlara karşıyım

bu arada bu konu eski bir konudur.