et edebildiğin kadar ben İslam düşmanı değilim İslam'ı yozlaştırmaya çalışanlara karşıyım

bu arada bu konu eski bir konudur.
islamı nerden öğrendin, 1 kere adam gibi sohbet dinlendin mi de yozlaştırmaya çalışıyorlar diyorsun hiç mi yarın ahireti düşünmüyorsun?ağzından peygamber efendimiz hakkında da bir şeyler duysak keşke.
islam karşıtı insanlar her eyleminde atamızı karıştırıyorlar ben amaçlarının hak dinimizden bizi soğutmak olduğunu ve amaçları uğruna büyük atatürkü kullandıklarını düşünüyorum. ve sizde buna kanıyorsunuz. eğer ahirete inanıyorsanız yarın hesap gününde onunda elinde olmadan alet olduğu bu eylemlerden sorumlu olacağını düşünmek gerek.
Her mesajında İslam düşmanı olduğunu belli ediyorsun.
Atamızı kullanma bari, dış düşmanlardan değil senin gibi iç militanlardan kurtulmak lazım.
Konuyu report ettim, resmen bölücülük yapıyorsun.
katılıyorum.