• 28-07-2009, 18:24:02
    #1
    Arkadaşlar,
    Zayıf biriyim yani. Yediğim yemeği gören içimde kuyu var sanıyor ama yine de kilo alamıyorum. Bu yüzden de aile içi tartışmalar yaşıyorum. Bilgisayara oturduğum için kilo alamadığımı söyleyen bir ailem var. Ama ben yiyorum gezmeden oturuyorum. Doğal şartlar altında bu şekilde kilo almam lazım değil mi?
    Acaba bana bilgisayar mı yaramıyor =))
  • 28-07-2009, 18:24:44
    #2
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    kilo aldırır, örneğin ben (:
  • 28-07-2009, 18:29:58
    #3
    Bilgisayar kilo aldırır aşırı kullanıldığında çünkü vücut sürekli pasif kalıyor.
  • 28-07-2009, 20:44:52
    #4
    was
    Üyeliği durduruldu
    Kişiye göre değişir
  • 28-07-2009, 21:28:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bilgisayar kilo verdirseydi şu an 60 kg olurdum. Ama ne yazıkki 2 katıyım.
  • 28-07-2009, 21:37:20
    #6
    bende ne aldırdı ne verdirdi. hep göbekliydim
  • 28-07-2009, 21:40:15
    #7
    Üyeliği durduruldu
    banada yaramıyor ne yazikki zayıfım
  • 28-07-2009, 21:42:18
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bilgisayarla ilgisi yok benim zayıf oldugum şişman oldugum zamanlar oldu

    Şuan 1.75 boy ile 77 kiloyum mutluyum

    Sorun şu ki ; pc başında sürekli tıkınıyor veya şekerli/alkollü içecekler içiyorsanız haliyle kilo alırsınız.

    Sigara içiyorsanız , genelde verirsiniz.

    Sadece basit bir genelleme..
  • 28-07-2009, 22:12:18
    #9
    Yaz başında 50 kiloydum , şuan 63 kiloyum. Çitos,kola,sigara vs. yok organik gıdalar ile.