• 28-07-2009, 23:18:11
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ben 15 kilo aldım bilgisayar başında sürekli oturmak , doğal şeyler yemek oluyor işte
  • 29-07-2009, 00:35:28
    #11
    herkes gibi bende kendimi ornek verecegim 69 dan 80 e fırladım şimdide veremiyorum
  • 29-07-2009, 00:37:08
    #12
    ASP
    Üyeliği durduruldu
    Kendimi bildim bileli bilgisayar başındayım.Bilgisayar kilo aldırır ne yazıkki.
  • 29-07-2009, 00:40:42
    #13
    edirneli varmı kafanı çok taktığın şeyler?
  • 29-07-2009, 00:54:32
    #14
    edirneli aynı sorunu paylaşıyoruz.Evdekiler bilgisayar başında oturmaktan kilo alamadığımı söylüyorlar .3-4 senedir 55 kiloyum.Bilgisayar başında yediğim ıvır zıvırların haddi hesabı yok ama gel gör ki kilom aynı.Bünye meselesi diyelim
  • 29-07-2009, 01:07:51
    #15
    FFaruXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    edirneli aynı sorunu paylaşıyoruz.Evdekiler bilgisayar başında oturmaktan kilo alamadığımı söylüyorlar .3-4 senedir 55 kiloyum.Bilgisayar başında yediğim ıvır zıvırların haddi hesabı yok ama gel gör ki kilom aynı.Bünye meselesi diyelim
    (: ayyyynen 3-4 senedir 55 kiloyum, yedimmi yiyorum ama kilo alamıyorum maalesef. doktorumuzda diyor sinir stresten dolayı alamıyor diyor. o yüzden edirneliye o soruyu sordum ..
  • 29-07-2009, 01:40:49
    #16
    Kilo aldırır hareket yok
  • 29-07-2009, 01:43:19
    #17
    Ne aldırıyor ne verdiriyor. 4-5 senedir 55 kilo civarı dolaşırken daha yeni 60 kilo oldum. Uzun yıllardır bilgisayarla haşır neşirim. Yok böyle bir olay, sadece bahane Bilgisayar başında fazlaca beslenen arkadaşların kilo alması doğal ama genel olarak bünye meselesi.
  • 29-07-2009, 01:45:36
    #18
    Kilo ve diyet hakkındaki sorularınız 5 tl karşılığında uzman bir diyetisyen tarafından cevaplanır
    Diyet, kilo alma, kilo verme hakkında sorularınız varsa, uzman bir diyetisyen sitemde soruları cevaplıyor, sorularınızı yazarsanız sorarız