edirneli aynı sorunu paylaşıyoruz.Evdekiler bilgisayar başında oturmaktan kilo alamadığımı söylüyorlar .3-4 senedir 55 kiloyum.Bilgisayar başında yediğim ıvır zıvırların haddi hesabı yok ama gel gör ki kilom aynı.Bünye meselesi diyelim
Bakalım bu konuyu aileye göstereyim de bari bilgisayarı suçlamısınlar yazıktır. Ekmeğini yiyoruz =))
(: ayyyynen 3-4 senedir 55 kiloyum, yedimmi yiyorum ama kilo alamıyorum maalesef. doktorumuzda diyor sinir stresten dolayı alamıyor diyor. o yüzden edirneliye o soruyu sordum ..
Ne diyim genellikle ülke sorunlarını kafaya takarım bir de şu üniversite olayı var =))
ben bilgisayar ile çok duruyorum ama hep geziyorum alamıyorum.
hep oturanlar mutlaka alır sende yan etkisi İştah Açıcı olan bir ilaç alarak daha çok ye doktor söyle yan etkisi iştah açmak olan ilac yazar..