FFaruXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
edirneli aynı sorunu paylaşıyoruz.Evdekiler bilgisayar başında oturmaktan kilo alamadığımı söylüyorlar .3-4 senedir 55 kiloyum.Bilgisayar başında yediğim ıvır zıvırların haddi hesabı yok ama gel gör ki kilom aynı.Bünye meselesi diyelim
Bakalım bu konuyu aileye göstereyim de bari bilgisayarı suçlamısınlar yazıktır. Ekmeğini yiyoruz =))

Ortmdyz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(: ayyyynen 3-4 senedir 55 kiloyum, yedimmi yiyorum ama kilo alamıyorum maalesef. doktorumuzda diyor sinir stresten dolayı alamıyor diyor. o yüzden edirneliye o soruyu sordum ..
Ne diyim genellikle ülke sorunlarını kafaya takarım bir de şu üniversite olayı var =))