• 29-07-2009, 02:52:49
    #19
    Bana aldırıyor.
  • 29-07-2009, 04:42:17
    #20
    Genel olarak aldırıyor.
  • 29-07-2009, 04:44:55
    #21
    Genetiktir o bi doktora görün kilo aldırıcı reçete yazsın
  • 29-07-2009, 04:46:22
    #22
    Macabré adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayarla ilgisi yok benim zayıf oldugum şişman oldugum zamanlar oldu

    Şuan 1.75 boy ile 77 kiloyum mutluyum

    Sorun şu ki ; pc başında sürekli tıkınıyor veya şekerli/alkollü içecekler içiyorsanız haliyle kilo alırsınız.

    Sigara içiyorsanız , genelde verirsiniz.

    Sadece basit bir genelleme..
    peki bu dediklerinin hepsini yaparsak ne oluyor
  • 29-07-2009, 09:29:23
    #23
    Bende hiç etki yapmıyor, aslında bebekliğimden beri bilgisayar başında olduğumdan belki etkisini hissetmiyorumdur
  • 29-07-2009, 10:22:33
    #24
    Üyeliği durduruldu
    ben sabitim devamlı ne kilo alıyorum ne veriyorum ama kilo almak istiyorum
  • 29-07-2009, 12:11:07
    #25
    Kesinlikle kilo aldırır. Ama zayıf olmanız metobolizmadan kaynaklanıyor olmalı. Benim kuzenimde bütün gün bilgisayar başında (üni. 2) ama çok zayıf
    Boşverin kilolu olmanızdan iyidir
  • 29-07-2009, 12:58:42
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yazdığım zayıflama makalelerine dayanarak araştırmalarıma göre söylüyorum.Eğer yediğin çoksa hareketlilğin azsa kilolu şişman birisi olman lazım.Eğer yediğin kadar evde hareket ediyorsan yada sürekli su tüketiyorsan yediklerini eritiyorsun demektir.Bunların dışında bir durum varsa içinde kurt vardır
  • 29-07-2009, 13:28:56
    #27
    Bilgisayar başında rahat 10-20 kilo alanlardan biriyim .. Mesela üyelerden Webshare'ye bakın. İran'dan geldi . bilgisayar başından kalkmıyordu , çocuk 2 ay içinde benden fazla kilo aldı. göbeği felan çıktı