yazdığım zayıflama makalelerine dayanarak araştırmalarıma göre söylüyorum.Eğer yediğin çoksa hareketlilğin azsa kilolu şişman birisi olman lazım.Eğer yediğin kadar evde hareket ediyorsan yada sürekli su tüketiyorsan yediklerini eritiyorsun demektir.Bunların dışında bir durum varsa içinde kurt vardır