FFaruXX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
edirneli aynı sorunu paylaşıyoruz.Evdekiler bilgisayar başında oturmaktan kilo alamadığımı söylüyorlar .3-4 senedir 55 kiloyum.Bilgisayar başında yediğim ıvır zıvırların haddi hesabı yok ama gel gör ki kilom aynı.Bünye meselesi diyelim
(: ayyyynen 3-4 senedir 55 kiloyum, yedimmi yiyorum ama kilo alamıyorum maalesef. doktorumuzda diyor sinir stresten dolayı alamıyor diyor. o yüzden edirneliye o soruyu sordum ..