Arkadaşlar,
Zayıf biriyim yani. Yediğim yemeği gören içimde kuyu var sanıyor ama yine de kilo alamıyorum. Bu yüzden de aile içi tartışmalar yaşıyorum. Bilgisayara oturduğum için kilo alamadığımı söyleyen bir ailem var. Ama ben yiyorum gezmeden oturuyorum. Doğal şartlar altında bu şekilde kilo almam lazım değil mi?
Acaba bana bilgisayar mı yaramıyor =))