• 25-07-2009, 14:07:18
    #1
    3G çıkınca TTnet'i Bırakacak olan var mı ?

    Arkadaşlar Bu 3G Kafamı Çok Karıştırdı 28 Mbit İnternet Hizmeti sunuyor dediler
    TTnet 8 Mbit Kullanıyoruz oda berbat bir şekilde ne oldugu belirsiz
    TTnetin Zaten 3G Ye Yönelik böyle bir kampanya cıkardıgı söyleniyor
    3G Çıkıncada Fiyatları indirecek gibime geliyor

    Farklı bilgileri olan varsa paylaşabilirmi bu konuda 3G Baya Yayılıyor memlekete gittim geldim allahın dağında cayır cayır çalışıp fiberoptik kablo döşüyorlar sizce gidişat ne olur merak duyalım ttneti batıralım
  • 25-07-2009, 14:21:53
    #2
    şimdiki tarifleri bile çok uçuk ben çok merak ediyorum 28mbit sınırsız ne kadar olucak
  • 25-07-2009, 14:24:54
    #3
    3G'de sınırsız tarife yokmuş bu yüzden TTNet'e pek sağlam rakip olmayacak. Yine de biraz uygun olursa fiyatları kotalı paketlerde rakip olabilir o da hemen olmaz. Yeni hizmetlerde adettir uzun bir süre sömürürler yüksek fiyatlarla birkaç sene sonra ucuzlar.
  • 25-07-2009, 15:14:55
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3-4 GB kotayla kullanmak istiyorsanız TTNet'i bırakabilirsiniz.
  • 25-07-2009, 15:18:43
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ttnet iyidir (:
    3g ile 28 mbps internet birazcık zor gibi
    onun kotası hemen dolar
  • 25-07-2009, 15:25:08
    #6
    Reveloper
    Smile ADSL İstanbul Avrupada kendi hattını kuracakmış. TTNET'den bağımsız düşünürseniz Smile'ı düşünün derim!
  • 25-07-2009, 15:28:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    3G Son 5 Gün. Bakalım Bu Merak Bizide Saracakmı ?
  • 25-07-2009, 15:36:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    eğer uygun olursa ben kesinlikle geçeceğim
  • 25-07-2009, 19:21:31
    #9
    merakla bekliyoruz umarım kotalı olmaz