3G çıkınca TTnet'i Bırakacak olan var mı ?

Arkadaşlar Bu 3G Kafamı Çok Karıştırdı 28 Mbit İnternet Hizmeti sunuyor dediler
TTnet 8 Mbit Kullanıyoruz oda berbat bir şekilde ne oldugu belirsiz
TTnetin Zaten 3G Ye Yönelik böyle bir kampanya cıkardıgı söyleniyor
3G Çıkıncada Fiyatları indirecek gibime geliyor

Farklı bilgileri olan varsa paylaşabilirmi bu konuda 3G Baya Yayılıyor memlekete gittim geldim allahın dağında cayır cayır çalışıp fiberoptik kablo döşüyorlar sizce gidişat ne olur merak duyalım ttneti batıralım