Konu
3G çıkınca TTnet'i Bırakacak olan var mı ?
25-07-2009, 15:25:08
#6
Burti
Reveloper
Smile ADSL İstanbul Avrupada kendi hattını kuracakmış. TTNET'den bağımsız düşünürseniz Smile'ı düşünün derim!