3G çıkınca TTnet'i Bırakacak olan var mı ?
11
●796
- 25-07-2009, 22:58:313g nin ücreti konuşma gibi sayılacak. Yani 3 dk internete girdiysen 3 dk konuşmuş ücreti alınacak. Ha ilerde hat yoğunluğu sıkıntısı yaşanmaz ise düşer fiyatı. 3g kullanan bir çok ülkede şebeke yoğunluğu problemi var. Kandil gecesi gibi günlerde bedava mesajların kaldırıldığı bir piyasaya 3g çok tuzlu gelir.
- 25-07-2009, 23:02:37Süre olarak değil veri miktarına göre ücretlendirilecek 3G. Dediğin gibi olursa en ucuz tarifeden 18 kuruştan bağlansak saati 10.8 TL olur.MrPcKoPaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle