• 25-07-2009, 21:15:27
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ne 3G, ne TTnet. Ben sadece Quiknet'in tüm Türkiye'ye yayılmasını bekliyorum
  • 25-07-2009, 22:58:31
    #11
    3g nin ücreti konuşma gibi sayılacak. Yani 3 dk internete girdiysen 3 dk konuşmuş ücreti alınacak. Ha ilerde hat yoğunluğu sıkıntısı yaşanmaz ise düşer fiyatı. 3g kullanan bir çok ülkede şebeke yoğunluğu problemi var. Kandil gecesi gibi günlerde bedava mesajların kaldırıldığı bir piyasaya 3g çok tuzlu gelir.
  • 25-07-2009, 23:02:37
    #12
    MrPcKoPaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3g nin ücreti konuşma gibi sayılacak. Yani 3 dk internete girdiysen 3 dk konuşmuş ücreti alınacak. Ha ilerde hat yoğunluğu sıkıntısı yaşanmaz ise düşer fiyatı. 3g kullanan bir çok ülkede şebeke yoğunluğu problemi var. Kandil gecesi gibi günlerde bedava mesajların kaldırıldığı bir piyasaya 3g çok tuzlu gelir.
    Süre olarak değil veri miktarına göre ücretlendirilecek 3G. Dediğin gibi olursa en ucuz tarifeden 18 kuruştan bağlansak saati 10.8 TL olur.