3g nin ücreti konuşma gibi sayılacak. Yani 3 dk internete girdiysen 3 dk konuşmuş ücreti alınacak. Ha ilerde hat yoğunluğu sıkıntısı yaşanmaz ise düşer fiyatı. 3g kullanan bir çok ülkede şebeke yoğunluğu problemi var. Kandil gecesi gibi günlerde bedava mesajların kaldırıldığı bir piyasaya 3g çok tuzlu gelir.