Konu
3G çıkınca TTnet'i Bırakacak olan var mı ?
25-07-2009, 21:15:27
#10
ProtoN
Üyeliği durduruldu
Ne 3G, ne TTnet. Ben sadece Quiknet'in tüm Türkiye'ye yayılmasını bekliyorum