Konu
3G çıkınca TTnet'i Bırakacak olan var mı ?
25-07-2009, 15:14:55
#4
Jason
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
3-4 GB kotayla kullanmak istiyorsanız TTNet'i bırakabilirsiniz.