Konu
3G çıkınca TTnet'i Bırakacak olan var mı ?
25-07-2009, 14:21:53
#2
Cem1
şimdiki tarifleri bile çok uçuk ben çok merak ediyorum 28mbit sınırsız ne kadar olucak