Konu
3G çıkınca TTnet'i Bırakacak olan var mı ?
25-07-2009, 15:18:43
#5
WebShare
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ttnet iyidir (:
3g ile 28 mbps internet birazcık zor gibi
onun kotası hemen dolar