Segoe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Unutamıyorum; acı çekmekten haz almaya başladım
47
●2.070
- 06-08-2024, 15:34:18altına imzamı atarım süper bir yorum aynı fikirdeyim...roTTen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kardeşim hayatın gerçekleri var bu kız seni ciddi manada hiç sevmemiş bunu kafana yazSegoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
belki dönem dönem sana ısınmış hoşlanmış ama hiç ciddi olmamış
kızların geneli 3 yıllık ilişkiyi bir ayda çöpe atmaz atıyorsa mutlaka başka durumlar vardır
yukarıda arkadaş yazmış bu kız seninleyken o elemanla zaten aşna fişne yapıyormuş sen ayakta uyumuşsun...
kim bilir belkide sen kıza istediği mutluluğu veremiyordun.. doğru kişi değildin.. bunu bilemem
bir gerçek varki kız gitmiş başkalarına sen oturup ağlayacağına, bunalımlara girip etrafa saracağına hayatına bak bu kız için zaten değmezmiş
inan hayat öyle bir şeyki birisi çıkar karşına dersinki; eski kız iyiki gitmiş !
yeter ki sen doğru adımları at ve hayata sarıl.
son bir şey biraz sert konuşmuş olabilirim ama gerçekler acıdır.
iyi forumlar. - 06-08-2024, 15:45:40Benzer bi şeyi yaşamıştım bende kısa bir bölümünü söylemek gerekirse son zamanlarında "Seni seviyorum"a karşı "teşekkürler" cevabı almıştım. Öyle garip bi şeydi. 2 gün sonrada olmuyor böyle diye yazmıştı. yakın zamanda düğünü varmış. Biz mi çok seviyoruz yoksa onlar mı çok rahat yada bizi sevmeyenlerle mi zaman geçiriyoruz anlayamadım.
Hayırlısı böyleymiş deyip yoluma bakmaya çalışıyorum. - 06-08-2024, 17:17:54Akşam özcan deniz in
Su ve ateş adlı filmi izle
Sonra kulaklığını tak dinle
https://youtu.be/fFOdoYEqIbI?si=txaf7apKsRSS95BG - 06-08-2024, 21:46:06Üstadım maalesef bunu neredeyse yaşamayan yok artık. Bu kadar kendinizi yıpratmayın, bi kaç yıl sonra dönüp geri baktığınızda harbiden değmezmiş diyeceksiniz. Çok zor olduğunun farkındayım ama unutmanız ve hayatınıza kaldığınız yerden devam etmenizi tavsiye ediyorum..
- 08-08-2024, 21:28:30Hocam zaten sizden ayrılmadan önce kendine bir yol çizmiş, sizden ayrıldıktan sonra hemen nişanlanan biri için çok da üzülmeye değmez. Evet insan yaşadıkları şeylerden ötürü üzülebilir ama bence sevgi de hak edene verilmeli. İnsan severken gözüne bir perde inmişçesine sever karşıdaki kişinin gerçek yüzünü göremez bu yüzden bence ne yapın edin o perdeyi aralamaya çalışın gerçekleri görün o zaman sevdiğiniz kişinin gerçekten nasıl olduğunu görürsünüz. Ki diyelim milyonda bir ihtimal erken nişanlanması tesaddüf oldu ve gerçekten iyi biridir o zaman da şunu unutmayın "Kimse kimseyi sevmek zorunda değil." Evet kimse bizi sevip hayatına almak zorunda değil burda önemli olan bizim kendimizi sevmemizdir. Dünyada min 4 milyar kadın var ve emin olun milyonlarca belki de milyarlarca istediğiniz sizi gerçekten sevebilecek birileri hayatta vardır, tek kişiye takılıp geleceğin önüne set çekmek doğru değil. Biliyorum ne yazsak anlaşılmaz olacak çünkü farklı bir ruh hali içindesiniz inşallah en kısa sürede toparlanırsınız. Bunun için de farklı hobiler veya işler bulmaya çalışın o kafayı boş bırakmayın hocam yoksa kafayı yersiniz. Allah yardımcınız olsun tekrardan.Segoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-08-2024, 19:19:01Ben hala bir yerlerde onu beklerken gece telefonum çaldı, beni aradı... Ne zaman bitti, en son ne zaman görüştük diye sorular sordu ve kapattı. Nişanlısı telefonunda bize ait olan eski fotoğrafları görmüş, arkadaşı söyledi... Daha fazla detay var, detaylarla boğmak istemiyorum.
Bundan sonrası ne olacak, nereye gidecek hiç bilmiyorum.
Bu arada, mesaj yazan arkadaşlara teşekkürler, tüm mesajları okudum tek tek cevap veremedim üzgünüm.
Park edrken bir yere sürmüştü, kaportacılar dolandıracaktı hemen uçağa atladım gittim, ah ah... En çok anlamadığın ve hazmedemediğim olaylardan biri de bu, o arabaya benim dışımda sevgilisi olacak bir erkekle nasıl binecek? Arabasına aldığım hediyeler hala duruyor mu