• 06-08-2024, 15:30:52
    #37
    Segoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilk aşk değil ama ya İzmir'de gezmediğimix antik kent kalmadı beraber Cem'in Efes konserine gidecektik, 500 foto varsa 300'ü antik kentte ah ki ne ah! Araba sürmeyi ben öğrettim Park edrken bir yere sürmüştü, kaportacılar dolandıracaktı hemen uçağa atladım gittim, ah ah... En çok anlamadığın ve hazmedemediğim olaylardan biri de bu, o arabaya benim dışımda sevgilisi olacak bir erkekle nasıl binecek? Arabasına aldığım hediyeler hala duruyor mu
    Hocam valla sen ölmüşsün ama ağlayanın yok çok geçmiş olsun
  • 06-08-2024, 15:34:18
    #38
    roTTen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam yanlış anlamayın ama 3 yıllık bir ilişki her ne olursa biter bitmez başka biriyle nişanlanması zor, muhtemelen daha önce tanıdığı görüştüğü kişidir bu. yani sizinleyken zaten görüşüyordu konuşuyordu ayrılan siz olunca ona da bu fırsat kapısı oldu ve nişanlandı. böyle bir insan için kendinizi üzmeyin hayat devam ediyor yeni bir ilişki ile hayatınıza devam edin unutursunuz
    altına imzamı atarım süper bir yorum aynı fikirdeyim...

    Segoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ilk aşk değil ama ya İzmir'de gezmediğimix antik kent kalmadı beraber Cem'in Efes konserine gidecektik, 500 foto varsa 300'ü antik kentte ah ki ne ah! Araba sürmeyi ben öğrettim Park edrken bir yere sürmüştü, kaportacılar dolandıracaktı hemen uçağa atladım gittim, ah ah... En çok anlamadığın ve hazmedemediğim olaylardan biri de bu, o arabaya benim dışımda sevgilisi olacak bir erkekle nasıl binecek? Arabasına aldığım hediyeler hala duruyor mu
    kardeşim hayatın gerçekleri var bu kız seni ciddi manada hiç sevmemiş bunu kafana yaz
    belki dönem dönem sana ısınmış hoşlanmış ama hiç ciddi olmamış
    kızların geneli 3 yıllık ilişkiyi bir ayda çöpe atmaz atıyorsa mutlaka başka durumlar vardır

    yukarıda arkadaş yazmış bu kız seninleyken o elemanla zaten aşna fişne yapıyormuş sen ayakta uyumuşsun...
    kim bilir belkide sen kıza istediği mutluluğu veremiyordun.. doğru kişi değildin.. bunu bilemem

    bir gerçek varki kız gitmiş başkalarına sen oturup ağlayacağına, bunalımlara girip etrafa saracağına hayatına bak bu kız için zaten değmezmiş

    inan hayat öyle bir şeyki birisi çıkar karşına dersinki; eski kız iyiki gitmiş !

    yeter ki sen doğru adımları at ve hayata sarıl.

    son bir şey biraz sert konuşmuş olabilirim ama gerçekler acıdır.

    iyi forumlar.
  • 06-08-2024, 15:43:19
    #39
    6,5 yıllık ilişkisi bitmiş ve atlatan birisi olarak sizi çok iyi anlıyorum
    konuşmak isterseniz mesaj atabilirsiniz.
  • 06-08-2024, 15:45:40
    #40
    Benzer bi şeyi yaşamıştım bende kısa bir bölümünü söylemek gerekirse son zamanlarında "Seni seviyorum"a karşı "teşekkürler" cevabı almıştım. Öyle garip bi şeydi. 2 gün sonrada olmuyor böyle diye yazmıştı. yakın zamanda düğünü varmış. Biz mi çok seviyoruz yoksa onlar mı çok rahat yada bizi sevmeyenlerle mi zaman geçiriyoruz anlayamadım.
    Hayırlısı böyleymiş deyip yoluma bakmaya çalışıyorum.
  • 06-08-2024, 16:52:38
    #41
    3 senelik ilişkiden 1 ay sonra başkasıyla nişanlanmak he 🙂
  • 06-08-2024, 17:17:54
    #42
    Akşam özcan deniz in
    Su ve ateş adlı filmi izle

    Sonra kulaklığını tak dinle


    https://youtu.be/fFOdoYEqIbI?si=txaf7apKsRSS95BG
  • 06-08-2024, 21:46:06
    #43
    Üstadım maalesef bunu neredeyse yaşamayan yok artık. Bu kadar kendinizi yıpratmayın, bi kaç yıl sonra dönüp geri baktığınızda harbiden değmezmiş diyeceksiniz. Çok zor olduğunun farkındayım ama unutmanız ve hayatınıza kaldığınız yerden devam etmenizi tavsiye ediyorum..
  • 08-08-2024, 21:28:30
    #44
    Segoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Neredeyse 3 yıl süren ilişki basit bir tartışma sonucu sonlandı, belki tartışma işin bahanesiydi, tartışmadan sonra bulunduğum ilçede nehirde arkadaşımın çocuğu bayrama kadar haftalarca gece gündüz aradık, tabii bu süreçte çok yazamadım ve durumu düzeltmek için ekstra çaba sarf etmedim. Zaten bayramdan da pek bir şey anlamadık, sonrasında bana birinin olduğunu ve nişanlanacağını söyledi, ben inanamadım. Yüzükte parmakla fotoğraf gelince, hayatımın en berbat dönemini 1 aydır yaşamaya başladım, yaşamaya da devam ediyorum. Bu denli canımı acıtacağına hiç ihtimal vermezdim, arkadaşlarına ulaştım, inanmak istemiyordum hepsi gerçekten nişanlandığını ve mutlu olduğunu söylediler...
    Bu süreçte aşağı yukarı depresyona giren bir insanın yaşadıklarını yaşamaya başladım, bu duruma düştüğüm için kendime ara ara kızıyorum fakat hayatımın hiçbir safhasında ve ilişkisinde böyle olmamıştım. Acı çekmekten bildiğiniz haz almaya başladım, her gün ağlamam ve acı çekmem gerekliliymiş gibi bunu yapıyorum. Psikolojik destek ise ailemin ikna ve çabalarıyla oldu, muhtemeldir ki, obsesif kompulsif bozukluk var, oradan çıktıktan sonra buraya bu konuyu açmaya karar verdim, çünkü yazacağınız her yorum ve aktaracağınız her tecrübe bana faydalı olabilir, çünkü ben hala aşık avuntusu deyin salaklık ve aptallık deyin, onun bana geri döneceğini, bir yerde bu işin bozulacağını, bozulmasa bile onu bir ömür bekleyeceğim gibi düşünceler içerisindeyim...

    İçinde bulunduğum durumun çektiğim acının son bulmasını istemiyorum, kendi kendime ümitlenip sonrasında bir karanlığa düşüyorum, her yer ve her şey o, geri gelmeyecek biliyorum ama ne yapacağım, ne edeceğim hiç bilmiyorum ve bazen kendimden korkuyorum... Hedeflediğim her şeyi bıraktım, insan içine çıkmak istemiyorum. Bazen delirecek gibi oluyorum...

    Her daim dualarınızı bekliyorum...
    Hocam zaten sizden ayrılmadan önce kendine bir yol çizmiş, sizden ayrıldıktan sonra hemen nişanlanan biri için çok da üzülmeye değmez. Evet insan yaşadıkları şeylerden ötürü üzülebilir ama bence sevgi de hak edene verilmeli. İnsan severken gözüne bir perde inmişçesine sever karşıdaki kişinin gerçek yüzünü göremez bu yüzden bence ne yapın edin o perdeyi aralamaya çalışın gerçekleri görün o zaman sevdiğiniz kişinin gerçekten nasıl olduğunu görürsünüz. Ki diyelim milyonda bir ihtimal erken nişanlanması tesaddüf oldu ve gerçekten iyi biridir o zaman da şunu unutmayın "Kimse kimseyi sevmek zorunda değil." Evet kimse bizi sevip hayatına almak zorunda değil burda önemli olan bizim kendimizi sevmemizdir. Dünyada min 4 milyar kadın var ve emin olun milyonlarca belki de milyarlarca istediğiniz sizi gerçekten sevebilecek birileri hayatta vardır, tek kişiye takılıp geleceğin önüne set çekmek doğru değil. Biliyorum ne yazsak anlaşılmaz olacak çünkü farklı bir ruh hali içindesiniz inşallah en kısa sürede toparlanırsınız. Bunun için de farklı hobiler veya işler bulmaya çalışın o kafayı boş bırakmayın hocam yoksa kafayı yersiniz. Allah yardımcınız olsun tekrardan.
  • 18-08-2024, 19:19:01
    #45
    Ben hala bir yerlerde onu beklerken gece telefonum çaldı, beni aradı... Ne zaman bitti, en son ne zaman görüştük diye sorular sordu ve kapattı. Nişanlısı telefonunda bize ait olan eski fotoğrafları görmüş, arkadaşı söyledi... Daha fazla detay var, detaylarla boğmak istemiyorum.
    Bundan sonrası ne olacak, nereye gidecek hiç bilmiyorum.

    Bu arada, mesaj yazan arkadaşlara teşekkürler, tüm mesajları okudum tek tek cevap veremedim üzgünüm.