hocam yanlış anlamayın ama 3 yıllık bir ilişki her ne olursa biter bitmez başka biriyle nişanlanması zor, muhtemelen daha önce tanıdığı görüştüğü kişidir bu. yani sizinleyken zaten görüşüyordu konuşuyordu ayrılan siz olunca ona da bu fırsat kapısı oldu ve nişanlandı. böyle bir insan için kendinizi üzmeyin hayat devam ediyor yeni bir ilişki ile hayatınıza devam edin unutursunuz
altına imzamı atarım süper bir yorum aynı fikirdeyim...
Hocam ilk aşk değil ama ya İzmir'de gezmediğimix antik kent kalmadı beraber Cem'in Efes konserine gidecektik, 500 foto varsa 300'ü antik kentte ah ki ne ah! Araba sürmeyi ben öğrettim

Park edrken bir yere sürmüştü, kaportacılar dolandıracaktı hemen uçağa atladım gittim, ah ah... En çok anlamadığın ve hazmedemediğim olaylardan biri de bu, o arabaya benim dışımda sevgilisi olacak bir erkekle nasıl binecek? Arabasına aldığım hediyeler hala duruyor mu
kardeşim hayatın gerçekleri var bu kız seni ciddi manada hiç sevmemiş bunu kafana yaz
belki dönem dönem sana ısınmış hoşlanmış ama hiç ciddi olmamış
kızların geneli 3 yıllık ilişkiyi bir ayda çöpe atmaz atıyorsa mutlaka başka durumlar vardır
yukarıda arkadaş yazmış bu kız seninleyken o elemanla zaten aşna fişne yapıyormuş sen ayakta uyumuşsun...
kim bilir belkide sen kıza istediği mutluluğu veremiyordun.. doğru kişi değildin.. bunu bilemem
bir gerçek varki kız gitmiş başkalarına sen oturup ağlayacağına, bunalımlara girip etrafa saracağına hayatına bak bu kız için zaten değmezmiş
inan hayat öyle bir şeyki birisi çıkar karşına dersinki; eski kız iyiki gitmiş !
yeter ki sen doğru adımları at ve hayata sarıl.
son bir şey biraz sert konuşmuş olabilirim ama gerçekler acıdır.
iyi forumlar.