Merhaba arkadaşlar,
Neredeyse 3 yıl süren ilişki basit bir tartışma sonucu sonlandı, belki tartışma işin bahanesiydi, tartışmadan sonra bulunduğum ilçede nehirde arkadaşımın çocuğu bayrama kadar haftalarca gece gündüz aradık, tabii bu süreçte çok yazamadım ve durumu düzeltmek için ekstra çaba sarf etmedim. Zaten bayramdan da pek bir şey anlamadık, sonrasında bana birinin olduğunu ve nişanlanacağını söyledi, ben inanamadım. Yüzükte parmakla fotoğraf gelince, hayatımın en berbat dönemini 1 aydır yaşamaya başladım, yaşamaya da devam ediyorum. Bu denli canımı acıtacağına hiç ihtimal vermezdim, arkadaşlarına ulaştım, inanmak istemiyordum hepsi gerçekten nişanlandığını ve mutlu olduğunu söylediler...
Bu süreçte aşağı yukarı depresyona giren bir insanın yaşadıklarını yaşamaya başladım, bu duruma düştüğüm için kendime ara ara kızıyorum fakat hayatımın hiçbir safhasında ve ilişkisinde böyle olmamıştım. Acı çekmekten bildiğiniz haz almaya başladım, her gün ağlamam ve acı çekmem gerekliliymiş gibi bunu yapıyorum. Psikolojik destek ise ailemin ikna ve çabalarıyla oldu, muhtemeldir ki, obsesif kompulsif bozukluk var, oradan çıktıktan sonra buraya bu konuyu açmaya karar verdim, çünkü yazacağınız her yorum ve aktaracağınız her tecrübe bana faydalı olabilir, çünkü ben hala aşık avuntusu deyin salaklık ve aptallık deyin, onun bana geri döneceğini, bir yerde bu işin bozulacağını, bozulmasa bile onu bir ömür bekleyeceğim gibi düşünceler içerisindeyim...
İçinde bulunduğum durumun çektiğim acının son bulmasını istemiyorum, kendi kendime ümitlenip sonrasında bir karanlığa düşüyorum, her yer ve her şey o, geri gelmeyecek biliyorum ama ne yapacağım, ne edeceğim hiç bilmiyorum ve bazen kendimden korkuyorum... Hedeflediğim her şeyi bıraktım, insan içine çıkmak istemiyorum. Bazen delirecek gibi oluyorum...
Her daim dualarınızı bekliyorum...
Unutamıyorum; acı çekmekten haz almaya başladım
47
●2.070
- 05-08-2024, 17:33:19Kardeşim, hayatına işine gücüne bak. Bazen yeni bir başlangıç yapmak ve geçmişten sıyrılmak en iyi seçenek olabilir. İlerlemek ve yeni hedeflere odaklanmak, hayatımızın kontrolünü yeniden ele almanın güçlü bir yolu olabilir.
- 05-08-2024, 17:33:31Uzaklaşmanızda yazıp aramamanızda fayda var sonuçta yeni bir hayat seçmiş ve siz istemeyip arar yazarsanız hayatındaki kişiyle sorun yaşayabilir. Belki hatalısınız veya haklısınız ama sonuç olarak bitti.
Kendinize yeni sayfa açıp o sayfayı doldurmaya başlayın belki biri eşlik edecektir. İllaki üzülecek özleyeceksiniz fakat unutulmamalı ki hayatınıza giren ne ilk insandı belki de ne son insan o. - 05-08-2024, 17:34:02hocam yanlış anlamayın ama 3 yıllık bir ilişki her ne olursa biter bitmez başka biriyle nişanlanması zor, muhtemelen daha önce tanıdığı görüştüğü kişidir bu. yani sizinleyken zaten görüşüyordu konuşuyordu ayrılan siz olunca ona da bu fırsat kapısı oldu ve nişanlandı. böyle bir insan için kendinizi üzmeyin hayat devam ediyor yeni bir ilişki ile hayatınıza devam edin unutursunuz
- 05-08-2024, 17:34:54böyle bir şey mümkün değil bu kadar kısa sürede biriyle nişanlanması bunun geçmişinde de konuştuğunu temelini attığını sendende bir bahane bekleyip hemen ona gitmesi olmuş kadınların yaptıgı en yanlış harekettir. evlediğinde de öyle pişman oluyorlar ki hemen sizi instagram facebooktan falan bulup uzun uzun resimlerinize bakıyorlar olmuyorsa zorlamayın daha iyisi olacağı için olmuyor emin ol
- 05-08-2024, 17:35:16Hocam maalesef geçmiyor o his anladığım kadarıyla her gün telefonu açtığınızda o yazacak gibi bekliyor oluyorsunuz çok ayrıntı verip kafanızı yormak istemiyorum hocama ama psikoloğa gidin ve sosyal medyadan uzaklaşın sizin bir aptallığınız yok suç sizin değil bu düşünceyle devam etmeyin bu düşünce sizi dahada yorar.
- 05-08-2024, 17:35:52Yani bana göre henüz evlenmemiş, gidip karşısına çıkın ve konuşun.
En azından ağzından duyunca bir şeyleri içinizde bitirebilirsiniz.
Zaten gönlü varsa karşısına çıktığınız için geri dönecektir. Dönmezse bitmiş demektir ona göre yolunuza bakarsınız.
Bir ömür bu şekilde yaşamak zulümden başka birşey değildir.
Zamanla herşeyi unutursunuz şuan taze olduğu için çok normal bunu yaşamanız.
Dualarımız seninle hocam. - 05-08-2024, 17:35:52Kendine saygın olsun ne diye hedeflediğin şeyleri bırakıyorsun anlamadım benim sevdiğim kızda nişanlandı benzer durumda geçen ay başıma geldi meditasyona felan başladım kitap okuyorum (mizahi kitaplar oku öteki türlü daha kötü oluyor her şey.) işime gücüme odaklandım açıkçası salıp boş bıraktığım 1 haftam oldu ama boş durup üzerine düşünmek her şeyi daha kötü yapıyor. Kendini meşgul etmen ve boş bırakmaman lazım uğraş edin devam et sonrasında ne diye bu kadar üzüldüm diye kendine güleceksin.