Uzaklaşmanızda yazıp aramamanızda fayda var sonuçta yeni bir hayat seçmiş ve siz istemeyip arar yazarsanız hayatındaki kişiyle sorun yaşayabilir. Belki hatalısınız veya haklısınız ama sonuç olarak bitti.
Kendinize yeni sayfa açıp o sayfayı doldurmaya başlayın belki biri eşlik edecektir. İllaki üzülecek özleyeceksiniz fakat unutulmamalı ki hayatınıza giren ne ilk insandı belki de ne son insan o.