Kendine saygın olsun ne diye hedeflediğin şeyleri bırakıyorsun anlamadım benim sevdiğim kızda nişanlandı benzer durumda geçen ay başıma geldi meditasyona felan başladım kitap okuyorum (mizahi kitaplar oku öteki türlü daha kötü oluyor her şey.) işime gücüme odaklandım açıkçası salıp boş bıraktığım 1 haftam oldu ama boş durup üzerine düşünmek her şeyi daha kötü yapıyor. Kendini meşgul etmen ve boş bırakmaman lazım uğraş edin devam et sonrasında ne diye bu kadar üzüldüm diye kendine güleceksin.