Yani bana göre henüz evlenmemiş, gidip karşısına çıkın ve konuşun.
En azından ağzından duyunca bir şeyleri içinizde bitirebilirsiniz.
Zaten gönlü varsa karşısına çıktığınız için geri dönecektir. Dönmezse bitmiş demektir ona göre yolunuza bakarsınız.
Bir ömür bu şekilde yaşamak zulümden başka birşey değildir.
Zamanla herşeyi unutursunuz şuan taze olduğu için çok normal bunu yaşamanız.
Dualarımız seninle hocam.