Hocam maalesef geçmiyor o his anladığım kadarıyla her gün telefonu açtığınızda o yazacak gibi bekliyor oluyorsunuz çok ayrıntı verip kafanızı yormak istemiyorum hocama ama psikoloğa gidin ve sosyal medyadan uzaklaşın sizin bir aptallığınız yok suç sizin değil bu düşünceyle devam etmeyin bu düşünce sizi dahada yorar.