Ben hala bir yerlerde onu beklerken gece telefonum çaldı, beni aradı... Ne zaman bitti, en son ne zaman görüştük diye sorular sordu ve kapattı. Nişanlısı telefonunda bize ait olan eski fotoğrafları görmüş, arkadaşı söyledi... Daha fazla detay var, detaylarla boğmak istemiyorum.
Bundan sonrası ne olacak, nereye gidecek hiç bilmiyorum.
Bu arada, mesaj yazan arkadaşlara teşekkürler, tüm mesajları okudum tek tek cevap veremedim üzgünüm.