Benzer bi şeyi yaşamıştım bende kısa bir bölümünü söylemek gerekirse son zamanlarında "Seni seviyorum"a karşı "teşekkürler" cevabı almıştım. Öyle garip bi şeydi. 2 gün sonrada olmuyor böyle diye yazmıştı. yakın zamanda düğünü varmış. Biz mi çok seviyoruz yoksa onlar mı çok rahat yada bizi sevmeyenlerle mi zaman geçiriyoruz anlayamadım.
Hayırlısı böyleymiş deyip yoluma bakmaya çalışıyorum.