Üstadım maalesef bunu neredeyse yaşamayan yok artık. Bu kadar kendinizi yıpratmayın, bi kaç yıl sonra dönüp geri baktığınızda harbiden değmezmiş diyeceksiniz. Çok zor olduğunun farkındayım ama unutmanız ve hayatınıza kaldığınız yerden devam etmenizi tavsiye ediyorum..