• 22-07-2009, 11:30:35
    #64
    uff yeter allah aşkına açmayın artık böyle konular, işinize gücünüze bakın sizene yahu neyiniz eksildi...
  • 22-07-2009, 11:41:25
    #65
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uff yeter allah aşkına açmayın artık böyle konular, işinize gücünüze bakın sizene yahu neyiniz eksildi...

    Çok Sıkıldıysan Neden Cevap Yazıyorsun Buradaki İnsanlar Bir Açıklama Bekliyordu Açıklamada Yapıldı. Anlam Veremedim Sana Hem Sıkıldın Hem Yazıyorsun Trip Yapma
  • 22-07-2009, 12:30:30
    #66
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    Hiç kafanıza takmayın, onca lafı kendine yedirdi arkadaş. Msn adresini istedim , dedim delikanlılık varsa namus,haysiyet,şerefin varsa ver korktu veremedi. Msn'sini buldum ekledim ama arkadaş kabul etmedi. Buda böyle bir cins, sözde karizma yaptı ama Maymunluk yaptığndan haberi yok.
  • 22-07-2009, 12:34:15
    #67
    Bende diyorum neden dün yaptığım şeyler yok oldu. Ne anlar şu yaptıklarından bende onu anlamam. Ne oldu bakın işte r10 tıkırında yine işliyor.
  • 22-07-2009, 13:43:48
    #68
    Üyeliği durduruldu
    labiduyu tanımaam ama tüm iletileride okudum labudinin mantelitesi yanlış geldi ama şu da bi gerçek onun yerinde kim olsa aynı düşünce hissiyatta olurdu gibime geliyor.üstüne gitmemek lazım sonuçta burası onların çöplüğü beyenmeyen gidebilir.....değil mi...
  • 22-07-2009, 16:44:00
    #69
    Üyeliği durduruldu
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok Sıkıldıysan Neden Cevap Yazıyorsun Buradaki İnsanlar Bir Açıklama Bekliyordu Açıklamada Yapıldı. Anlam Veremedim Sana Hem Sıkıldın Hem Yazıyorsun Trip Yapma
    Yahu tamamda konunun basından beri mesajlarına bakıyorum söylemezsem böyle yazmaya devam ediceksin. Her kelimenin başı büyük harfle ne yazıyorsun onu anlamıyorum. Normal yaz hocam
  • 22-07-2009, 17:26:29
    #70
    Bu Yıllardır Süregelen Bir Alışkanlık Diyelim. Yazmadıgım Zamanlarda Kendimi Kötü Hissediyorum. Sende Alışsan İyi Olur
  • 22-07-2009, 17:38:50
    #71
    Üyeliği durduruldu
    SeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Yıllardır Süregelen Bir Alışkanlık Diyelim. Yazmadıgım Zamanlarda Kendimi Kötü Hissediyorum. Sende Alışsan İyi Olur
    İyimiş
  • 23-07-2009, 02:15:30
    #72
    Yazısında o kadar çok çocuk değilim demişki zeka yaşının 6 olduğunu çok belli etmiş