r10.Net 'e Yapılan Çirkin Saldırıyı Kınıyorum !
81
●6.740
- 22-07-2009, 11:41:25Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Tufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok Sıkıldıysan Neden Cevap Yazıyorsun Buradaki İnsanlar Bir Açıklama Bekliyordu Açıklamada Yapıldı. Anlam Veremedim Sana Hem Sıkıldın Hem Yazıyorsun Trip Yapma - 22-07-2009, 12:30:30Üyeliği durdurulduHiç kafanıza takmayın, onca lafı kendine yedirdi arkadaş. Msn adresini istedim , dedim delikanlılık varsa namus,haysiyet,şerefin varsa ver korktu veremedi. Msn'sini buldum ekledim ama arkadaş kabul etmedi. Buda böyle bir cins, sözde karizma yaptı ama Maymunluk yaptığndan haberi yok.
- 22-07-2009, 12:34:15Bende diyorum neden dün yaptığım şeyler yok oldu. Ne anlar şu yaptıklarından bende onu anlamam. Ne oldu bakın işte r10 tıkırında yine işliyor.
- 22-07-2009, 13:43:48Üyeliği durduruldulabiduyu tanımaam ama tüm iletileride okudum labudinin mantelitesi yanlış geldi ama şu da bi gerçek onun yerinde kim olsa aynı düşünce hissiyatta olurdu gibime geliyor.üstüne gitmemek lazım sonuçta burası onların çöplüğü beyenmeyen gidebilir.....değil mi...
- 22-07-2009, 16:44:00Üyeliği durdurulduYahu tamamda konunun basından beri mesajlarına bakıyorum söylemezsem böyle yazmaya devam ediceksin. Her kelimenin başı büyük harfle ne yazıyorsun onu anlamıyorum. Normal yaz hocamSeoEngineering adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-07-2009, 17:26:29Bu Yıllardır Süregelen Bir Alışkanlık Diyelim. Yazmadıgım Zamanlarda Kendimi Kötü Hissediyorum. Sende Alışsan İyi Olur