labiduyu tanımaam ama tüm iletileride okudum labudinin mantelitesi yanlış geldi ama şu da bi gerçek onun yerinde kim olsa aynı düşünce hissiyatta olurdu gibime geliyor.üstüne gitmemek lazım sonuçta burası onların çöplüğü beyenmeyen gidebilir.....değil mi...